Nyheder
Referat fra bestyrelsesmøde 4. marts
Referat fa bestyrelsesmødet 4. amrts 2019 kan ses her.
Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2019
Afholdes i festsalen i Skolen ved Nordens Plads, Sofus Francks Vænge 32, 2000 Frederiksberg den 21. marts 2019 kl. 19:00
Tilmelding til generalforsamlingen skal oplyses pr telefon, brev eller mail til administrator, Elisabeth Eibye, 33 11 63 64, ee@bjd- advokater.dk senest mandag den 18. marts 2019, kl. 12.00
Jf. vedtægtens § 10: Stemmeret kan udøves af et medlem eller en af medlemmet skriftligt befuldmægtiget. En befuldmægtiget kan højst stemme i henhold til 2 fuldmagter.
Dagsorden
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Valg af stemmetællere
- Aflæggelse af årsberetning for det senest forløbne år.
- Forelæggelse til godkendelse af årsregnskab med påtegning af revisor
- Forelæggelse af vedligeholdelsesplan for ejendommen til godkendelse
- Forelæggelse til godkendelse af budget for næste regnskabsår.
- Forslag
- Problemer med vandindtrængning
- Valg af medlemmer og suppleanter til bestyrelsen
- Følgende 3 bestyrelsesmedlemmer er på valg: Neel Kragh valgt i 2017 for 2 år,
Modtager genvalg, Helge Skielboe valgt i 2017 for 2 år, Modtager genvalg, Tim Thøgersen valgt i 2017 for 2 år, Modtager genvalg. Derudover ønsker Ditte Marie Jørgensen, valgt i 2018 for 2 år, at udtræde af bestyrelsen. Det betyder, der skal vælges 3 bestyrelsesmedlemmer for 2 år og 1 for 1 år. - En suppleant for 2 og en suppleant for 1 år skal vælges. Bestyrelsen foreslår Dennis Kristensen til medlem af bestyrelsen og Henrik Malmberg til suppleant.
- Følgende 3 bestyrelsesmedlemmer er på valg: Neel Kragh valgt i 2017 for 2 år,
- Valg af revisor
- Eventuelt.
Forslag 1: Problemer med vandindtrængning. Stillet af Flemming Vesterø, Askeskellet 28
Jeg foreslår, at ejerforeningen fremover arbejder mere fokuseret, målrettet og hurtigt ved opståede problemer med vandindtrængning i bebyggelsen, og at man anvender byggeteknisk expertise til at opspore lækager og kontrollere udførelse af reparationer.
Baggrunden for mit forslag er, at vi i vores lejlighed nu i over 3 år har haft problemer med vandindtrængning, formentlig stammende fra afløb og skjulte rør fra overboens tagterrasse og blomsterkasse. Et problem som i skrivende stund fortsat ikke er løst. Jeg er bekendt med, at andre har haft tilsvarende problemer med et meget langvarigt forløb.
Bestyrelsen har drøftet forslaget og udtaler på denne baggrund følgende:
Gennem årene har bestyrelsen brugt bl.a. følgende byggeteknisk ekspertise til at udføre grundige undersøgelser for at komme vandindtrængning til livs: Teknologisk Institut, Rådgivende ingeniørfirma Oluf Jørgensen A/S (vores i byggetekniske rådgiver gennem mange år), Phønix Tag og Brunch Bygningsfysik.
Skiftende bestyrelser har læst rapporterne grundigt og fulgt anbefalingerne for reparation og ændringer i konstruktionen. Nogle gange er det lykkes at stoppe vandindtrængningen. Andre gange har ekspertanbefalingerne ikke hjulpet. Det er uklart for bestyrelsen hvordan den skal gå mere systematisk og målrettet til værks og bruge mere byggeteknisk ekspertise end man tidligere har gjort.
Referat af bestyrelsesmøde 22. januar 2019
Referat af seneste bestyrelsesmøde kan ses her: referat220119.pdf (818 downloads)
Referat fra bestyrelsesmøde 20. august
Dette referat er tidligere sendt ud pr. mail, men var ikke kommet på hjemmesiden.
Det kan ses her.
Referat fra bestyrelsesmøde 6. juni 2018
Referatet fra bestyrelsesmødet 6. juni 2018 kan ses her
Referat fra bestyrelsesmøde 16. april
Referatet fra bestyrelsesmødet 16. april 2018 kan ses her.
Orientering om klimaprojektet
Hermed materiale med tidsplan mv. for klimaprojektet.
Tilmeld dig beboernyhedsbrevet Park III Nyt